Огляд бігових платформ 3х125мм



5х80, 5х84, 4х100 і тепер 3х125мм! Незважаючи на те, що FIRS ще не схвалив використання коліс діаметром 125мм, бренди як Powerslide активно агітують спортсменів до використання, і схваленню міжнародною федерацією такого виду коліс. Це безсумнівно активізувало б ринок продажів, але які ж характеристики цього нововведення…

Вага

Вага коліс діаметром 125мм виявилася помірною і пропорційною їх діаметру. Кожне колесо важить по 182 грами, що є на 34 грами важче коліс 110-міліметрового діаметра (148 грам колесо). Проте в новому виді рам використовується лише 6 коліс по 125мм (3х125), тоді як в рамах на 110мм, – 8 коліс (4х110).

Рама 3 х 125 від Powerslide в цілому важить 220 грам, що трохи важче ніж 4х110.
Більшість рам на ринку з установкою 4х110 важать приблизно 190 – 220 грам.

Отже, якщо розглядати загальну вагу, Ви виграєте приблизно 100 грам на ролику в порівнянні з 4х110. Таким чином, вага не є ключовим аргументом.

Висота

Чим більший діаметр коліс, тим легше керувати роликом на пошкоджених ділянках доріг. Найменше, що можна сказати – це те, що з таким збільшенням діаметра, легко можна проїхати навіть через каміння. Ви набираєте й утримуєте високу швидкість на пошкоджених ділянках за рахунок висоти і діаметра коліс, і це робить ще більш комфортним їзду на довгі дистанції. Це прорив в зоні комфорту з часів рам з набором коліс 5х80мм!

Висота посадки ролика з рамою 3х125мм не суттєво відрізняється від роликів з рамою 4х110мм. Середнє колесо майже зачіпає бут. Виробникам слід було б трохи збільшити карбонову частину бута, для того що б зменшити навантаження на щиколотку.

Набір швидкості

Дійсно чимало часу забирає розгін на колесах по 125мм, але не більше ніж на 4х110мм. Справжню різницю Ви зможете відчути, коли будете набирати швидкість з вихідного положення. 125мм мають більше інертності ніж 110мм колеса. Радимо не стартувати проти суперника з малим діаметром, так як він може відразу збільшити розрив між Вами, або навіть "вилетіти". Однак на довгих дистанціях прокат дасть можливість сильно прискорити їзду по шосе. Так само для того що б добре виїжджати на підйоми, слід добре попрацювати над технікою катання, що б їхати ефективніше.

Гальмування

Одного разу спробувавши 3х125, Ви будете вражені чудесним накатом. Але слід набрати мінімальну швидкість 30км / час, що б дійсно зрозуміти наскільки швидше ці колеса в порівнянні з іншими. Ще один поштовх і швидкість росте ще вище … і потім Ви починаєте хвилюватися про те, як об’їхати всіх хто зустрічається по дорозі. Через поєднання висоти і швидкості, потрібно трохи більше часу, що б загальмувати. Підводячи підсумок, колеса з діаметром 125мм ідеальний варіант для ролер-трас без різких зупинок і розворотів.

В підсумку: колеса з таким діаметром можуть виявитися дуже корисним для марафонів по прямих і досить пологих маршрутах. 3х125мм змінять вигляд гонок, принаймні загальна швидкість, ймовірно, буде збільшуватися на прямих, групи спортсменів бігтимуть на порядок швидше. Треба трохи більше часу, щоб отримати імпульс, але коли розгін буде набраний, Ви отримаєте дивовижні відчуття накату. Цей діаметр важчий для техніки катання, він потребує чистого і широкого кроку поштовху. На відміну від невисоких спідскейтерів з вибуховою силою, 3х125мм будуть більш ефективними для високих і потужних спортсменів.